2022 Sports Betting dalam Jepun

Berbanding dengan negara lain, pertaruhan sukan di Jepun sebahagiannya dihalalkan. Penjudi hanya boleh bertaruh pada beberapa sukan dalam format khusus di rumah perjudian berasaskan tanah. Disebabkan iklim undang-undang yang terhad, penumpang Jepun mempunyai pilihan terhad apabila mereka mendaftar untuk buku sukan internet yang dilesenkan di negara itu. Namun begitu, banyak bookie antarabangsa menerima pemain dari Jepun.

Ini berlaku kerana tiada pendakwaan aktif terhadap orang dan entiti yang melanggar undang-undang di negara Asia timur laut ini. Populariti pertaruhan sukan dalam talian adalah sebahagiannya kerana pemain tempatan boleh melarikan diri dengan bermain permainan dan jenis pertaruhan yang tidak dibenarkan oleh kerajaan. Satu contoh yang baik ialah pertaruhan kemungkinan tetap yang dilarang di bandar taruhan dalam talian Jepun.

2022 Sports Betting dalam Jepun
Semua yang anda perlu tahu tentang pertaruhan di Jepun

Semua yang anda perlu tahu tentang pertaruhan di Jepun

Walaupun negara lain menyediakan kemungkinan pertaruhan biasa seperti kemungkinan Amerika dan kemungkinan Hong Kong, Jepun tidak mempunyai format ganjil standard untuk pertaruhan sukan. Kebanyakan tapak menggunakan kemungkinan perpuluhan. Pertaruhan parlay ialah bentuk pertaruhan sukan yang boleh diterima, di mana pemain meramalkan dua atau lebih spread mata, menang bawah/lebih, atau garis wang.

Dengan kemungkinan tetap, petaruh mempunyai banyak pilihan untuk dipilih, contohnya, bilangan touchdown yang akan dijaringkan dalam NFL Super Bown dan keputusan permainan individu. Dalam talian, pemain Jepun bertaruh pada pelbagai jenis permainan daripada NBA, NHL, NFL, ragbi, kriket, lumba kuda, bola sepak dan besbol. tinju, eSukan, dan MMA juga boleh didapati di bookie dalam talian.

Semua yang anda perlu tahu tentang pertaruhan di Jepun
Permainan kegemaran pemain Jepun

Permainan kegemaran pemain Jepun

pemain Jepun bertaruh pada pelbagai jenis sukan yang disiarkan di dalam negeri dan di wilayah lain. Pertaruhan sukan adalah berdasarkan skor keseluruhan. Panduan pakar sangat berguna untuk mereka yang baru berjinak-jinak dengan pertaruhan supaya mereka dapat memahami cara semuanya berfungsi. Berikut ialah senarai sukan yang pemain Jepun suka bertaruh.

besbol

Walaupun kebanyakan negara utama dalam bola sepak, Jepun mempunyai semangat untuk besbol. Permainan ini boleh disamakan dengan besbol Amerika kecuali beberapa percanggahan. Sebagai contoh, besbol Jepun agak kecil. Medan dan zon mogok juga lebih kecil. Biasanya, perlawanan berakhir dengan seri jika pesaing menyamakan kedudukan dengan tiga inning tambahan selepas sembilan standard.

Pemain Jepun suka bertaruh pada perlawanan besbol tempatan seperti Puro Yakyu dan liga antarabangsa seperti Besbol Liga Utama AS. Liga besbol Jepun mempunyai sejumlah besar peminat.

Lumba Bot (kyotei)

Perlumbaan bot bermotor, yang diperkenalkan oleh orang Amerika, telah wujud sejak 1952. Antara 1899 dan 1995, Ryoichi Sasakawa, ahli industri, memulakan permainan apabila dia mencapai tahap rasmi. Pada tahun 1980, the perlumbaan bot telah ditetapkan untuk pertaruhan di bawah kerajaan Jepun.

Hasilnya diagihkan oleh Yayasan Nippon untuk kedermawanan. Permainan ini melibatkan penunggang lelaki atau wanita menaiki bot enam kelajuan pada tiga pusingan mengelilingi litar 600 meter. Setiap penunggang diberikan bot secara rawak. Pertaruhan perlumbaan bot adalah mengenai meramal pemenang atau tiga pelumba teratas.

bola sepak

Bola sepak ialah permainan kegemaran di Jepun, dengan 18 kelab bola sepak menarik aksi pertaruhan sukan. Pemain Jepun juga mengikuti liga profesional antarabangsa seperti EPL dan acara global, termasuk Piala Dunia FIFA.

Permainan kegemaran pemain Jepun
Kaedah pembayaran di Jepun

Kaedah pembayaran di Jepun

Pemain yang ingin terlibat dalam pertaruhan sukan dalam talian di Jepun harus memilih kaedah pembayaran terbaik diserlahkan di bawah.

Kad Kredit/Debit

Pembayaran kad kredit dan debit memerlukan input nombor kad 16 digit, tarikh luput dan kod CVV 3 digit. Kedua-duanya berguna pada buku sukan mudah alih. Satu-satunya perbezaan ialah kad debit menggunakan dana daripada akaun simpanan, tetapi kad kredit menggunakan wang yang dipinjam.

Kemudahan mereka terletak pada fakta bahawa mereka dipautkan secara langsung ke akaun bank. Sebelum menggunakan kad bank di tapak pertaruhan sukan Jepun, pengguna mesti menyemak yuran yang dikenakan.

Mata wang kripto

Pembayaran kripto ialah kaedah pembayaran yang paling menarik untuk perjudian sukan di Jepun. Ia memastikan keselamatan terkemuka dan tidak mahu dikenali dalam talian. Terdapat pertumbuhan yang stabil bagi syiling digital, yang menjelaskan mengapa banyak buku sukan telah menggunakan mata wang kripto.

Bitcoin ialah mata wang maya yang paling banyak digunakan dan mengambil masa beberapa minit untuk memproses deposit BTC. Litecoin adalah lebih pantas. Walau bagaimanapun, tidak semua bookie mengambil cryptos, jadi menyemak sebelum mendaftar akaun adalah baik.

eDompet

Neteller dan Skrill ialah e-dompet yang boleh dipercayai dan menyediakan perkhidmatan yang hampir sama. Penjudi Jepun lebih suka e-dompet ini untuk mengelak daripada berkongsi maklumat bank mereka dalam talian. Pelanggan boleh memegang seberapa banyak wang yang mereka mahu dengan Skrill dan Neteller dan memindahkan dana kepada bookie dalam talian pada bila-bila masa.

PayPal ialah e-dompet terbesar dengan lebih daripada 200 juta pengguna di seluruh dunia. Hampir semua tapak pertaruhan berorientasikan Jepun menerima transaksi PayPal. Buku sukan PayPal mempunyai pangkalan peminat yang besar kerana ia menyediakan keselamatan terkemuka dengan menyulitkan data sensitif. Pemain mendaftar keluar pada pintu masuk yang selamat, mengekalkan urus niaga mereka tanpa nama supaya tiada sesiapa boleh menjejaki mereka.

Kaedah pembayaran di Jepun
Sejarah pertaruhan di Jepun

Sejarah pertaruhan di Jepun

Jepun mempunyai tradisi pertaruhan yang telah lama wujud walaupun ia telah diharamkan. Contoh pertama pertaruhan bermula pada abad ke-6. Ia merupakan aktiviti riadah yang popular di kalangan pemerintah Jepun purba. Maharaja Nihon Shoki kerap berjudi di kediaman dirajanya. Peraturan pertaruhan terawal menolak jenis pertaruhan yang berbeza.

Mereka yang tidak mengendahkan peraturan telah disebat dan dihukum. Pada abad ke-8, permainan dadu (ban-sugoroku) yang meniru backgammon telah dipopularkan oleh Maharaja Tenmu. Diterjemah secara literal, permainan ini bermaksud dua-enam. Tetapi permainan itu secara rasmi diboikot apabila Maharani Jito mengambil alih takhta. Kemudian Bakuto muncul semasa pemerintahannya dan kini dikenali sebagai Kyoto.

Apabila lebih ramai penjudi menyertai kereta muzik, keganasan dan aktiviti antisosial lain berlaku di negara ini. Raja-raja terpaksa campur tangan dengan menubuhkan sembilan undang-undang untuk melarang pertaruhan pada abad ke-13. Samurai dilarang untuk menikmati permainan peluang pada zaman Edo. Hanya samurai elit boleh berjudi dan minum secara sosial.

Beberapa bentuk perjudian telah disahkan pada awal 1700-an. Tetapi dua abad kemudian, Kanun Keseksaan 1907 melarang semua jenis perjudian. Bagaimanapun, kerajaan terpaksa menghidupkan semula sistem loteri selepas Perang Dunia Kedua untuk meningkatkan ekonomi yang terjejas teruk.

Pertaruhan pada masa kini di Jepun

Kerajaan persekutuan menyelia semua bentuk lumba kuda melalui Persatuan Lumba Jepun (JRA). Pertaruhan pada perlumbaan kuda adalah agak rumit kerana hanya beberapa kuda asing yang terlibat dalam pertandingan. Sekatan ini disebabkan terutamanya oleh garis panduan perlindungan yang menghalang kualiti perlumbaan daripada meningkat melebihi tahap tertentu.

Penjudi yang ingin bermain kuda hanya boleh berbuat demikian melalui JRA, yang mengendalikan trek di Tokyo, Kansai, Honshu, Kyushu dan Hokkaido. JRA juga menjalankan banyak pertubuhan pertaruhan luar landasan yang dikenali sebagai WINS. Penonton boleh menonton perlumbaan di TV dan bertaruh melalui internet atau telefon bimbit.

Pertaruhan pada perlumbaan motosikal, asfalt speedway, dan perlumbaan bot kuasa dipromosikan di seluruh negara. Tiket pertaruhan dijual di gerai dan litar. Selain itu, tapak pertaruhan sukan dalam talian di Jepun membenarkan pemain meletakkan pertaruhan mereka di web atau mudah alih.

Tapak ini mesra mudah alih, jadi mereka memberikan pengalaman yang sama seperti antara muka PC. Ini bermakna seseorang boleh membuat deposit pertaruhan terus dari zon selesa mereka. Kebanyakan penumpang menggunakan penyemak imbas Safari dan Chrome. Beberapa buku sukan boleh dimuat turun pada telefon pintar dan tablet. Pengguna mengakses pertaruhan pada sukan dunia popular daripada platform ini.

Sejarah pertaruhan di Jepun
Masa depan pertaruhan di Jepun

Masa depan pertaruhan di Jepun

Jepun baru-baru ini menyaksikan peningkatan yang stabil dalam bilangan penjudi yang melawat tapak pertaruhan asing. Trend ini dijangka berterusan dalam tempoh empat hingga lima tahun akan datang. Pakar menyokong penambahan lebih banyak tempat pertaruhan sukan. Oleh itu, pemain Jepun harus mengharapkan lebih banyak pilihan pertaruhan sukan yang menarik pada masa hadapan.

Pasaran pertaruhan sukan semakin mendapat tarikan berkat teknologi baharu dan perkembangan iGaming. Persaingan di kalangan pembuat taruhan semakin sengit, jadi pengendali mesti memastikan penonton mereka terhibur. Bettors harus bersedia untuk lebih banyak pilihan pertaruhan dalam permainan dan interaktif.

Gamifikasi sukan ialah trend untuk ditonton dalam beberapa tahun akan datang. Memandangkan rangkaian sukan, pengulas dan pangkalan peminat terus berkembang di Jepun, buku sukan telah menyedari peluang untuk penglibatan dan aktiviti yang mendalam. Gamification akan menyepadukan sukan, permainan mudah alih dan media. Generasi baharu pertaruhan sukan menginginkan pengalaman baharu dengan sambungan yang tulen.

Kemunculan kumpulan penstriman dan saluran tidak konvensional telah membuka jalan kepada persekitaran pertaruhan sukan yang mesra mudah alih. Syarikat media mungkin mula bekerjasama dengan francais sukan untuk mendesak hak penstriman. Ini akan meningkatkan tontonan masa nyata dan interaksi dalam platform pertaruhan sukan dalam talian.

Masa depan pertaruhan di Jepun
Adakah kasino sah di Jepun?

Adakah kasino sah di Jepun?

Percubaan untuk menghalalkan kasino bermula pada 2000-an dan mendapat momentum dari 2015 hingga 2018. Jawatankuasa Pentadbiran Kasino yang ditubuhkan pada 2020 bertanggungjawab untuk mengeluarkan dan membatalkan lesen kasino. Lesen hanya tersedia untuk tiga kawasan: Tokyo, Yokohama dan Osaka. Perundangan pertaruhan 2016 telah memberi impak yang besar terhadap pentadbiran kasino. Ia bukan sahaja menghalang penubuhan kasino di Jepun, tetapi ia juga melarang mesin slot dan blackjack.

Apabila penggubal undang-undang menyemak peraturan perjudian 2016, mereka mahu menyediakan asas untuk membenarkan kasino berasaskan resort. Mereka meluluskan bil kasino Integrated Resorts, yang masih sah. Walau bagaimanapun, pengendali mungkin mengambil sedikit masa untuk membuka kasino kerana terdapat keperluan untuk peraturan lanjut.

Jepun adalah rumah kepada populasi besar penjudi yang gemar. Terdapat pasaran yang menguntungkan untuk kasino antarabangsa di Jepun, memandangkan ia merupakan destinasi pelancongan yang popular. Selain itu, negara ini mempunyai salah satu KDNK terkuat di seluruh dunia dan infrastruktur Avante Garde.

Perundangan pertaruhan di Jepun

Pertaruhan sukan di Jepun sebahagiannya dihalalkan. Hanya sukan domestik boleh dipertaruhkan di kasino langsung, iaitu motosikal, keirin (berbasikal), perlumbaan bot kuasa, liga bola sepak tempatan dan perlumbaan kuda. Sama seperti loteri, semua bentuk perjudian di Jepun ditawarkan secara pari-mutuel pool.

Bab 23 kanun keseksaan Jepun melarang pertaruhan sukan dalam talian standard di tapak yang tidak dibenarkan. Tanpa mengira peraturan, ramai pemain tempatan meletakkan taruhan mereka pada buku sukan luar pesisir. Dari segi teknikal, tapak perjudian di luar negara tidak menyalahi undang-undang. Mereka dikawal oleh bidang kuasa lain. Tetapi bertaruh dengan bookie tidak berlesen adalah berisiko di negara yang tidak dibenarkan pertaruhan.

Pertaruhan tertakluk kepada cukai di Jepun, walaupun undang-undang kelihatan rumit. Kemenangan dalam perlumbaan kuda melebihi 500,000 setahun dikenakan cukai. Apabila mengira amaun bercukai, kos pertaruhan yang hilang terhadap kemenangan tidak boleh ditolak. Memandangkan terdapat julat sempit pertaruhan sukan undang-undang, permainan peluang lain tidak disebut dalam kod cukai. Kerajaan persekutuan tidak melesenkan buku sukan dalam talian. Oleh itu, pengendali hampir tidak menahan cukai.

Adakah kasino sah di Jepun?
Pertaruhan bertindak di Jepun

Pertaruhan bertindak di Jepun

Akta 2018 untuk Pembangunan Kawasan Kemudahan Pelancong Kompleks Tertentu membolehkan syarikat swasta menyediakan perkhidmatan pertaruhan di wilayah tertentu. Juga dikenali sebagai Undang-undang Pusat Peranginan Bersepadu (IR), ia memerlukan pengendali IR mempunyai lesen. Perlu diingatkan bahawa Kanun Keseksaan No. 45 tahun 1907 mengharamkan semua jenis pertaruhan.

Namun, Akta IR secara jelas membenarkan perjudian dengan mengecualikan kanun keseksaan ini. Walaupun belum ada kasino resort telah dibina, rancangan untuk menubuhkan kasino IR pertama sedang dijalankan.

Di bawah Perkara No. 185 Kanun Keseksaan, pertaruhan sukan, kolam bola sepak Jepun, dan loteri awam dikendalikan oleh syarikat kerajaan. Dalam konteks undang-undang yang sama, sesiapa yang ditangkap berjudi secara haram boleh dikenakan denda wang sehingga ¥500,000, melainkan pertaruhan itu semata-mata untuk hiburan. Menurut undang-undang ini, 'perjudian' merujuk kepada aktiviti di mana dua atau lebih orang meramalkan keputusan permainan peluang atau acara, dengan harapan untuk memperoleh hadiah (aset atau harta).

Hasilnya, dalam kes ini, tidak dapat diramalkan dan di luar kawalan peserta. Dalam Seksyen dua Kanun Keseksaan Perkara No. 186, sesiapa yang menjalankan tempat perjudian untuk pulangan kewangan tanpa permit boleh menghadapi hukuman penjara antara tiga bulan dan lima tahun. Tempat perjudian boleh menjadi lokasi fizikal atau jemaah penjudi.

Pertaruhan bertindak di Jepun
Soalan Lazim

Soalan Lazim

Mengapakah buku sukan dalam talian begitu popular di Jepun?

Memandangkan perjudian berasaskan darat sebahagiannya dibenarkan di Jepun, pemain mempunyai pilihan yang terhad untuk bertaruh. Walau bagaimanapun, buku sukan dalam talian menawarkan pelbagai acara sukan, liga dan perlawanan untuk pertaruhan. Laman web ini menyediakan peluang kompetitif dan promosi yang tidak dapat dilawan untuk pemain baharu. Semakin ramai pembuat taruhan menawarkan pertaruhan dalam bahasa Jepun, memudahkan pemain tempatan mencuba nasib melalui internet.

Apakah tapak pertaruhan sukan terbaik untuk orang Jepun?

Bookie dalam talian boleh dinilai dari segi keselamatan, sokongan pelanggan, pengoptimuman mudah alih, kebolehpercayaan pembayaran dan kepelbagaian pertaruhan. Ulasan pelanggan juga boleh memberitahu reputasi tapak.

Di manakah seseorang boleh mencari peluang terbaik untuk pertaruhan sukan di Jepun?

Tapak ini mempunyai senarai pembuat taruhan teratas bersama-sama dengan peluang terbaik dalam pasaran. Maklumat ini telah dikumpulkan oleh pakar yang telah menghabiskan berjam-jam penyelidikan, menapis kemungkinan terbaik.

Adakah buku sukan Jepun selamat?

Penerima taruhan terbaik untuk pemain Jepun dilesenkan dan dikawal oleh pihak berkuasa yang bereputasi. Tapak yang baik melindungi data pengguna dengan teknologi seperti SSL/TLS HTTPS terkini.

Soalan Lazim